12. Forum Marketingu Zintegrowanego – podsumowanie i wyniki badania marketerów
  • 0
  • 9
27.11.2020

12. Forum Marketingu Zintegrowanego – podsumowanie i wyniki badania marketerów

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podsumowało 12. edycję Forum Marketingu Zintegrowanego przebiegającego pod hasłem „Marketing jutra przyszedł wczoraj!”. Przedstawia także wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczestników, a dotyczącej brand purpose, marketingu w czasach pandemii i budżetów marketingowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2020

Jak przez ostatnią dekadę zmieniła się świadomość ekologiczna Polaków? Badanie HMG

Zespół badaczy Havas Intelligence zapytał Polaków o kompleksowe podejście do ekologii, ponawiając po 11 latach badanie „Climate Change”. Wyniki zestawione z wnioskami sprzed ponad dekady pokazują, że pięciokrotnie więcej rodaków dostrzega wpływ nie tylko swój, ale i całego społeczeństwa na ekologię. 52% respondentów uważa, że problem zmian klimatu w Polsce może rozwiązać całkowita zmiana sposobu życia.

26 listopada 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2020

Większość Polaków kupi prezenty świąteczne w Internecie – wyniki badania

Popularność zakupów online stale rośnie, a w niektórych kategoriach produktów udział internetowych konsumentów jest już większy niż stacjonarnych. Tak jest np. w przypadku prezentów świątecznych. Te, jak wynika z badania przygotowanego dla firmy Wonga Polska, zamawia w Internecie 73 proc. Polaków. Po świąteczne upominki do sklepów stacjonarnych udaje się co czwarty ankietowany.