114 zgłoszeń do Golden Arrow2008
  • 0
  • 1
12.06.2008

114 zgłoszeń do Golden Arrow2008

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło
47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy. Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications wydawca m.in. tygodnika „Media & Marketing Polska”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2008

"Psychologia reklamy" czyli teoria w praktyce

Już po raz trzeci agencja reklamowa Publicis i Wydział Psychologii UW zapraszają do na studia podyplomowe „Psychologia reklamy”.  Praktyczne przygotowanie słuchaczy do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych, poprzez połączenie doświadczenia praktyków i koncepcyjnego myślenia z wykorzystaniem najnowszych badań z dziedziny psychologii, to cel, jaki wyznaczyli sobie twórcy kierunku studiów. Wykłady poprowadzą naukowcy UW oraz praktycy z  Publicis. Termin zgłaszania się chętnych w roku akademickim 2008/2009 upływa w połowie września.

11 czerwca 2008