11% marek potrafi efektywnie korzystać z danych klientów. Wyniki raportu
  • 0
  • 1
29.11.2019

11% marek potrafi efektywnie korzystać z danych klientów. Wyniki raportu

Rośnie popularność platform do analizy danych klientów (CDP). Mimo to badanie zlecone przez Oracle i przeprowadzone przez Forrester Consulting pokazało, że marki wciąż mają problem ze stworzeniem jednolitego widoku klienta. Według raportu „Getting Customer Data Management Right” marki chcą ujednolicić dane klientów. Mają jednak spore problemy z połączeniem danych różnego typu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2019