11 edycja Crash Mondays dotyczyć będzie content marketingu
  • 0
  • 0
28.12.2017

11 edycja Crash Mondays dotyczyć będzie content marketingu

8 stycznia kolejna edycja krakowskich spotkań Crash Mondays. Tym razem mowa będzie o content marketingu.

Podczas XI Crash Mondays specjaliści podejmą temat marketingu treści. Opowiedzą o wskaźnikach efektywności content marketingu, przedstawią swoje prognozy dotyczące jego przyszłości. Będzie również prelekcja o marketingu trudnych produktów, m.in. mocnych alkoholi.

Prelegentami pierwszego spotkania w 2018 r. będą: Dorota Dałek (Radiozet.pl), Grzegorz Miłkowski (Content House), Anna Przybysz (Offon Agency) oraz Sylwia Woźniak (Veneo).

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale obowiązują zapisy na stronie crash11.evenea.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym Crash Mondays.

28 grudnia 2017

Czytaj także
Reklama

27 grudnia 2017

Czytaj także
Reklama