10 trendów konsumenckich na rok 2016 przedstawia Ericsson
  • 0
  • 1
10.12.2015

10 trendów konsumenckich na rok 2016 przedstawia Ericsson

Nowe sposoby interakcji są głównym trendem w tegorocznym raporcie Ericsson ConsumerLab. Konsumenci oczekują, że sztuczna inteligencja wkrótce umożliwi porozumiewanie się z urządzeniami bez potrzeby wykorzystania smartfona. Połowa użytkowników smartfonów przewiduje też, że zostaną one zastąpione przez inne urządzenia w ciągu najbliższych pięciu lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

senior

8 lat temu

re

mam wrażenie, że te wszystkie badania są robione na młodych konsumentach, tak jakby tylko oni istnieli. co z 50+ ? co z siłą nabywczą?

10 grudnia 2015

9 grudnia 2015