007 w kampanii outdoorowej Vistuli & Wólczanki - Marketing przy Kawie
007 w kampanii outdoorowej Vistuli & Wólczanki
  • 0
  • 1
3.09.2007

007 w kampanii outdoorowej Vistuli & Wólczanki

Rozpoczęła się kampania najnowszej kolekcji odzieży męskiej Vistuli & Wólczanki z udziałem Pierce’a Brosnana, odtwórcy roli Jamesa Bonda w kilku filmach o przygodach tego najsłynniejszego na świecie agenta. W Warszawie reklamy zawisną na trzech lokalizacjach wielkoformatowych należących do Jet Line.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 września 2007