Branding personalny – na czym to polega? - Marketing przy Kawie
Zyskać pozytywną rozpoznawalność. Na czym polega branding personalny?Zyskać pozytywną rozpoznawalność. Na czym polega branding personalny?Zyskać pozytywną rozpoznawalność. Na czym polega branding personalny?Zyskać pozytywną rozpoznawalność. Na czym polega branding personalny?
W zarządzaniu osobistym wizerunkiem należy być w pełni świadomym tego, dokąd się zmierza (fot. TungArt7/Pixabay)

Zyskać pozytywną rozpoznawalność. Na czym polega branding personalny?

Zyskać pozytywną rozpoznawalność. Na czym polega branding personalny?
Maretha Żurakowska

Maretha Żurakowska

-

Maretha Żurakowska

Maretha Żurakowska

Ekspert i trener brandingu personalnego, specjalista ds. spójnego wizerunku marki. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w projektach szkoleniowych, marketingowo-wizerunkowych i doradztwie indywidualnym w zakresie zarządzania karierą i wizerunkiem zawodowym osób publicznych – liderów biznesu, polityki i mediów. Współpracuje z firmami różnych branż jako konsultant marketingowy w obszarze spójnego wizerunku marki.

Zaplanowana i dobrze zbudowana strategia zarządzania własną karierą zawodową jest jak ekscytująca podróż przez życie. Odbywamy ją nie w roli biernego pasażera, lecz pewnego siebie, profesjonalnego kierowcy – z doskonałą nawigacją i wspomaganiem.

W XXI wieku, szczególnie w świecie biznesu, polityki i mediów, branding personalny zaliczany jest do nowoczesnych i skutecznych form doradztwa personalnego. To nic innego, jak przemyślany i dobrze zaplanowany proces zarządzania własnym wizerunkiem zawodowym i karierą. Celem jest tu osiągnięcie rozpoznawalności w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Współczesne spojrzenie na sukces
Branding personalny bazuje na połączeniu technik wypracowanych przez takie dziedziny jak coaching, mentoring, marketing czy kreacja.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to