Zyskać pozytywną rozpoznawalnośćZyskać pozytywną rozpoznawalnośćZyskać pozytywną rozpoznawalnośćZyskać pozytywną rozpoznawalność

Zyskać pozytywną rozpoznawalność

Zyskać pozytywną rozpoznawalność
Maretha Żurakowska

Maretha Żurakowska

-

Maretha Żurakowska

Maretha Żurakowska

Zaplanowana i dobrze zbudowana strategia zarządzania własną karierą zawodową jest jak ekscytująca podróż przez życie. Odbywamy ją nie w roli biernego pasażera, lecz pewnego siebie, profesjonalnego kierowcy – z doskonałą nawigacją i wspomaganiem.

W XXI wieku, szczególnie w świecie biznesu, polityki i mediów, branding personalny zaliczany jest do nowoczesnych i skutecznych form doradztwa personalnego. To nic innego, jak przemyślany i dobrze zaplanowany proces zarządzania własnym wizerunkiem zawodowym i karierą. Celem jest tu osiągnięcie rozpoznawalności w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Współczesne spojrzenie na sukces

Branding personalny bazuje na połączeniu technik wypracowanych przez takie dziedziny jak coaching, mentoring, marketing czy kreacja.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja