Zysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalnościZysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalnościZysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalnościZysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalności

Zysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalności

Zysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalności
Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

-

CEO (customer experience officer), Executive-Conversation

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

CEO (customer experience officer)
Executive-Conversation

Wszystkim nam zdarza się być klientami firm, na które pomstujemy i narzekamy, a jeśli tylko trafia się okazja – rozstajemy się z nimi bez żalu, z poczuciem, że nie zadbały o nas jako klientów we właściwy sposób. Gorzej, jeśli rozstanie wcale nie jest takie proste.

Wspominając stare czasy i monopol „państwowych gigantów” z dziedziny telekomunikacji, energii czy komunikacji, cieszymy się, że dziś mamy możliwość wyboru i zmiany oferty. Sami decydujemy o dostawcy niezbędnych usług.

O ile jednak uwolnione branże i rynki cieszą konkurencyjną ofertą i niekiedy wysoką jakością obsługi, o tyle pewne sektory czerpią pełnymi garściami z wymuszonej lojalności klientów oraz ich inercji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja