Wszystkim nam zdarza się być klientami firm, na które pomstujemy i narzekamy, a jeśli tylko trafia się okazja – rozstajemy się z nimi bez żalu, z poczuciem, że nie zadbały o nas jako klientów we właściwy sposób. Gorzej, jeśli rozstanie wcale nie jest takie proste.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wspominając stare czasy i monopol „państwowych gigantów” z dziedziny telekomunikacji, energii czy komunikacji, cieszymy się, że dziś mamy możliwość wyboru i zmiany oferty. Sami decydujemy o dostawcy niezbędnych usług.
O ile jednak uwolnione branże i rynki cieszą konkurencyjną ofertą i niekiedy wysoką jakością obsługi, o tyle pewne sektory czerpią pełnymi garściami z wymuszonej lojalności klientów oraz ich inercji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.