Życzenia na (mikro)fali - Marketing przy Kawie
Życzenia na (mikro)faliŻyczenia na (mikro)faliŻyczenia na (mikro)faliŻyczenia na (mikro)fali

Życzenia na (mikro)fali

Życzenia na (mikro)fali
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Wszystkie świąteczne życzenia są miłe. Ale co może sprawić, by były też ciekawe, zabawne, błyskotliwe i, co najważniejsze, zapamiętane? Może ekscentryczny zespół czterdziestu dziewięciu mikrofalówek?

Gumowe kaczuszki do kąpieli, łapki-klekotki i plastikowe karuzele – wydany niedawno album grupy Małe Instrumenty to dowód na to, że muzykę można tworzyć na wszystkim. A właściwie nie dowód – bo wiadomo o tym od dawna – tylko kolejny przykład. Można je znaleźć nawet w historii reklamy: orkiestrę grającą na butelkach po piwie VB,

biurowy zespół HP

czy znaną „Odę do Forda” (choć tu „samochodowe instrumenty” raczej nie grały naprawdę).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja