Życie w obrazach - Marketing przy Kawie
Życie w obrazachŻycie w obrazachŻycie w obrazachŻycie w obrazach

Życie w obrazach

Życie w obrazach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Intel rozpoczął w styczniu ambitną kampanię Visual Life. Stawia w niej na rozwój multimediów i przekonuje konsumentów, że w zdominowanym przez kulturę obrazkową świecie wielkie znaczenie mają zaawansowane technologie. Liczy się zwłaszcza jakość i wydajność komponentów kombajnów multimedialnych, jakimi stały się nie tylko komputery, ale i cała rzesza używanych na co dzień urządzeń. A za tym wszystkim stoi druga generacja procesora Intel Core, z hasłem „Visibly Smart”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja