Reklamy opowiadają nam najróżniejsze historie. Czasem zmyślone, często zupełnie abstrakcyjne. Niekiedy jednak sięgające do autentycznych zdarzeń. W życiorysach ludzi twórcom reklam zdarza się odkrywać prawdziwe skarby.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wyobraźmy sobie spot samochodu: na pewno błyśnie w nim nowoczesna sylwetka nadwozia, roztoczą się piękne krajobrazy, oddana zostanie szybkość… To efektowne, ale czy wyróżnia promującą się w ten sposób markę spośród innych?
A gdyby producent w filmowej opowieści o modelu danej marki zawarł obietnicę, że to samochód zdolny przejechać nawet 1 600 000 kilometrów (i jeszcze trochę więcej)?
Historię o kierowcy, który swoją hondą przejechał milion mil, usłyszeli właściciele japońskiego koncernu i postanowili zrobić z niej marketingowy użytek.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.