Życie pisze najlepsze scenariusze – także reklamŻycie pisze najlepsze scenariusze – także reklamŻycie pisze najlepsze scenariusze – także reklamŻycie pisze najlepsze scenariusze – także reklam

Życie pisze najlepsze scenariusze – także reklam

Życie pisze najlepsze scenariusze – także reklam
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Reklamy opowiadają nam najróżniejsze historie. Czasem zmyślone, często zupełnie abstrakcyjne. Niekiedy jednak sięgające do autentycznych zdarzeń. W życiorysach ludzi twórcom reklam zdarza się odkrywać prawdziwe skarby.

Wyobraźmy sobie spot samochodu: na pewno błyśnie w nim nowoczesna sylwetka nadwozia, roztoczą się piękne krajobrazy, oddana zostanie szybkość… To efektowne, ale czy wyróżnia promującą się w ten sposób markę spośród innych?

A gdyby producent w filmowej opowieści o modelu danej marki zawarł obietnicę, że to samochód zdolny przejechać nawet 1 600 000 kilometrów (i jeszcze trochę więcej)?

Historię o kierowcy, który swoją hondą przejechał milion mil, usłyszeli właściciele japońskiego koncernu i postanowili zrobić z niej marketingowy użytek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja