Zgodnie z ostatnimi badaniami AOL, Internet przekształca zachowania społeczne Europejczyków. Zamiast oglądania witryn sklepowych - surfowanie po witrynach w pracy: niemal jedna trzecia badanych przyznaje się nawet do zakupów w pracy. Jednej trzeciej badanych komputer pracodawcy służył też w poszukiwaniach atrakcyjnej oferty wakacyjnej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sieć pozwala na zakupy bezstresowe, 28% badanych dokonuje ich w pidżamach. Badania pokazały jednak, że najgłębsze zmiany w zachowaniach on-line dokonały się na terenie relacji osobistych.
Niemal połowa Europejczyków (badania dotyczyły zachowań internautów w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech) stwierdziło, że zdarzyło się im przesłać lub otrzymać e-mail z zaproszeniem na party czy inne wydarzenie towarzyskie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |