Życie on-line w EuropieŻycie on-line w EuropieŻycie on-line w EuropieŻycie on-line w Europie

Życie on-line w Europie

Życie on-line w Europie
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

Zgodnie z ostatnimi badaniami AOL, Internet przekształca zachowania społeczne Europejczyków. Zamiast oglądania witryn sklepowych - surfowanie po witrynach w pracy: niemal jedna trzecia badanych przyznaje się nawet do zakupów w pracy. Jednej trzeciej badanych komputer pracodawcy służył też w poszukiwaniach atrakcyjnej oferty wakacyjnej.

Sieć pozwala na zakupy bezstresowe, 28% badanych dokonuje ich w pidżamach. Badania pokazały jednak, że najgłębsze zmiany w zachowaniach on-line dokonały się na terenie relacji osobistych.
Niemal połowa Europejczyków (badania dotyczyły zachowań internautów w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech) stwierdziło, że zdarzyło się im przesłać lub otrzymać e-mail z zaproszeniem na party czy inne wydarzenie towarzyskie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja