Promocja sprzedaży wybranych produktów stosowana pulsacyjnie, łącząca korzyści płynące zarówno z niższych cen na wybrane produkty, jak i z premiowania zakupu innym produktem, doskonale wpływa na przywiązanie klienta do marki, co jest głównym celem tego rodzaju działań marketingowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niestety, wbrew oczekiwaniom wielu producentów, sprzedaż promowanych produktów rośnie tylko w czasie akcji promocyjnych, natomiast po ich zakończeniu sprzedaż na ogół drastycznie spada. Jak tego uniknąć?
Można zadbać o jakość promocji, co prezentuje producent kosmetyków firma Yves Rocher. Przede wszystkim organizuje on promocje sprzedaży w sposób pulsacyjny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.