Zwyczajnie, ale Zwyczajnie, ale Zwyczajnie, ale Zwyczajnie, ale

Zwyczajnie, ale „z głową”

Zwyczajnie, ale "z głową"
Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

-

Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

Promocja sprzedaży wybranych produktów stosowana pulsacyjnie, łącząca korzyści płynące zarówno z niższych cen na wybrane produkty, jak i z premiowania zakupu innym produktem, doskonale wpływa na przywiązanie klienta do marki, co jest głównym celem tego rodzaju działań marketingowych.

Niestety, wbrew oczekiwaniom wielu producentów, sprzedaż promowanych produktów rośnie tylko w czasie akcji promocyjnych, natomiast po ich zakończeniu sprzedaż na ogół drastycznie spada. Jak tego uniknąć?

Można zadbać o jakość promocji, co prezentuje producent kosmetyków firma Yves Rocher. Przede wszystkim organizuje on promocje sprzedaży w sposób pulsacyjny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja