Zwycięstwo w reklamie ważniejsze niż medale - Marketing przy Kawie
Zwycięstwo w reklamie ważniejsze niż medaleZwycięstwo w reklamie ważniejsze niż medaleZwycięstwo w reklamie ważniejsze niż medaleZwycięstwo w reklamie ważniejsze niż medale
Zwycięstwo – to coś, co zawsze chcemy oglądać w sporcie. Również amatorskim (fot. olly/Pexels)

Zwycięstwo w reklamie ważniejsze niż medale

Zwycięstwo w reklamie ważniejsze niż medale
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Współczesna reklama sportowa to opowieść o mistrzach i kibicach, profesjonalistach i publiczności. Ale, jak pokazują badania, między tymi dwoma biegunami rośnie ruch sportowców amatorów. Marki mogą w swoich reklamach wykorzystać ich zaangażowanie w walce o coś, o co najtrudniej w sporcie amatorskim i wyczynowym – o zwycięstwo.

Nieudane dla Polski igrzyska olimpijskie w Paryżu pociągnęły za sobą zalew analiz porażki. Komentatorzy w mediach społecznościowych na chwilę zmienili się w ekspertów od biznesu sportowego. Wiadomo jednak, że wczesną jesienią temat przykryją kolejne wydarzenia polityczne, kryzysy i problemy celebrytów. W kontekście komunikacji reklamowej warto przyjrzeć się, jak ewoluuje budowanie przekazu kierowanego do ludzi zainteresowanych sportem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to