Zwolnić, by zobaczyć pęd - Marketing przy Kawie
Zwolnić, by zobaczyć pędZwolnić, by zobaczyć pędZwolnić, by zobaczyć pędZwolnić, by zobaczyć pęd

Zwolnić, by zobaczyć pęd

Zwolnić, by zobaczyć pęd
Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jakie szanse na przykucie uwagi odbiorcy ma billboard ustawiony przy autostradzie? Widoczny jest zazwyczaj już z daleka, a jego czytelność wzrasta w miarę zbliżania się do niego. Czy to jednak wystarczy? Kiedy gnamy z prędkością ponad stu kilometrów na godzinę, koncentrujemy się oczywiście raczej na innych samochodach, a nie na reklamach. Być zauważonym nawet w takiej sytuacji – to marzenie każdego reklamodawcy. Szczytem marzeń zaś byłoby sprowokowanie kierowcy, by zwolnił i lepiej przyjrzał się niezwykłej reklamie. Fordowi chyba ta sztuka się udała.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja