Jeśli w twojej kategorii produktowej wszyscy reklamują się podobnie, jedynym wyjściem jest odważne przełamanie schematów. Piwo reklamują zazwyczaj męscy twardziele lub rozbawiona młodzież, a Miller sięga po wygadanego szopa pracza, żółwia i niedźwiedzia grizzly. Pod wodzą reżysera „Być jak John Malkovich” powstał ekstrawagancki viral, który pokazuje, co należy zrobić, aby zostać zauważonym przez tych, na których najbardziej nam zależy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |