Zwierzę reklamie - Marketing przy Kawie
Zwierzę reklamieZwierzę reklamieZwierzę reklamieZwierzę reklamie

Zwierzę reklamie

Zwierzę reklamie
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jeśli w twojej kategorii produktowej wszyscy reklamują się podobnie, jedynym wyjściem jest odważne przełamanie schematów. Piwo reklamują zazwyczaj męscy twardziele lub rozbawiona młodzież, a Miller sięga po wygadanego szopa pracza, żółwia i niedźwiedzia grizzly. Pod wodzą reżysera „Być jak John Malkovich” powstał ekstrawagancki viral, który pokazuje, co należy zrobić, aby zostać zauważonym przez tych, na których najbardziej nam zależy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to