Pomysły na przeprowadzenie kampanii wyborczej mają generalnie dwa źródła. Pierwsze to umysły konsultantów politycznych, w których rodzą się, mniej lub bardziej oryginalne, koncepcje wyborczej promocji. Drugie to zdarzenia losowe, które można, a czasem wręcz należy wykorzystać dla własnych celów. Źródło pierwsze dostarcza (zazwyczaj) projektów przemyślanych i spójnych, składających się w rezultacie na całość strategii. Źródło drugie natomiast jest najczęściej zupełnie nieprzewidywalne, ale dzięki temu przydaje się do uatrakcyjnienia kampanii. W Krakowie takim „przypadkiem wyborczym” stała się śmierć słonia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.