Zwierzę polityczne - Marketing przy Kawie
Zwierzę polityczneZwierzę polityczneZwierzę polityczneZwierzę polityczne

Zwierzę polityczne

Zwierzę polityczne
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Pomysły na przeprowadzenie kampanii wyborczej mają generalnie dwa źródła. Pierwsze to umysły konsultantów politycznych, w których rodzą się, mniej lub bardziej oryginalne, koncepcje wyborczej promocji. Drugie to zdarzenia losowe, które można, a czasem wręcz należy wykorzystać dla własnych celów. Źródło pierwsze dostarcza (zazwyczaj) projektów przemyślanych i spójnych, składających się w rezultacie na całość strategii. Źródło drugie natomiast jest najczęściej zupełnie nieprzewidywalne, ale dzięki temu przydaje się do uatrakcyjnienia kampanii. W Krakowie takim „przypadkiem wyborczym” stała się śmierć słonia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja