Rosnące znaczenie tzw. ambient mediów, czyli reklam umieszczanych w miejscach niespodziewanych dla konsumenta, doskonale ilustruje nowy nośnik reklamowy rodem ze Szkocji. Recepta szkockiej firmy opiera się na wykorzystaniu luster znajdujących się przecież w każdej publicznej toalecie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Projekt opracowany przez Q-Vision jest stosunkowo prosty: lustro funkcjonuje w dwóch trybach – gdy umieszczony w tafli czujnik ruchu odnotuje stojącego przed nią odbiorcę, wszystko wygląda zupełnie zwyczajnie. Przesunięcie się o kilka kroków uaktywnia wyświetlony na lustrze przekaz reklamowy.
Na zainstalowanie luster reklamowych zdecydowały się dwa szkockie puby.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.