Zwierciadło prawdę powie - Marketing przy Kawie
Zwierciadło prawdę powieZwierciadło prawdę powieZwierciadło prawdę powieZwierciadło prawdę powie

Zwierciadło prawdę powie

Zwierciadło prawdę powie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Rosnące znaczenie tzw. ambient mediów, czyli reklam umieszczanych w miejscach niespodziewanych dla konsumenta, doskonale ilustruje nowy nośnik reklamowy rodem ze Szkocji. Recepta szkockiej firmy opiera się na wykorzystaniu luster znajdujących się przecież w każdej publicznej toalecie.

Projekt opracowany przez Q-Vision jest stosunkowo prosty: lustro funkcjonuje w dwóch trybach – gdy umieszczony w tafli czujnik ruchu odnotuje stojącego przed nią odbiorcę, wszystko wygląda zupełnie zwyczajnie. Przesunięcie się o kilka kroków uaktywnia wyświetlony na lustrze przekaz reklamowy.

Na zainstalowanie luster reklamowych zdecydowały się dwa szkockie puby.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja