Jak zwiększyć sprzedaż w porównywarce Ceneo.pl – praktyczne wskazówkiJak zwiększyć sprzedaż w porównywarce Ceneo.pl – praktyczne wskazówkiJak zwiększyć sprzedaż w porównywarce Ceneo.pl – praktyczne wskazówkiJak zwiększyć sprzedaż w porównywarce Ceneo.pl – praktyczne wskazówki
Jak być widocznym w porównywarce cen? (fot. Pixabay)

Jak zwiększyć sprzedaż w porównywarce Ceneo.pl – praktyczne wskazówki

Jak zwiększyć sprzedaż w porównywarce Ceneo.pl – praktyczne wskazówki
Piotr Świniarski

Piotr Świniarski

-

performance marketing manager, MBridge – Marketing Experts

Piotr Świniarski

Piotr Świniarski

performance marketing manager
MBridge – Marketing Experts

Opracowuje i wdraża strategie działań efektywnościowych. Nadzoruje pracę działu performance marketingu, który zajmuje się kompleksową obsługą kanałów Google Ads, Facebook Ads, RTB oraz Ceneo.pl dla średnich i dużych e-sklepów. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Empik, gdzie odpowiadał za działania z zakresu SEO i performance marketingu.

Ceneo to obecnie największa i najpopularniejsza porównywarka cen na polskim rynku. Serwis skupiający miliony potencjalnych klientów jest szansą dla sklepów internetowych, aby pozyskać nowych użytkowników i zwiększyć sprzedaż. Od czego więc zacząć? Jak licytować? Co jeszcze można zrobić, aby poprawić widoczność swoich produktów w porównywarce?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się