Równać należy zawsze w górę. Taka zasada powtarzana jest chociażby dzieciom w szkołach, ale w gruncie rzeczy powinna obowiązywać niemal we wszystkich dziedzinach życia we współczesnym, pełnym wszechobecnej konkurencji świecie. Ściganie się i porównywanie z najlepszymi jest też jedną z najbardziej oczywistych cech producentów. Reguła pięcia się w górę dotyczy w zasadzie nie tyle samych produktów, co promujących je przekazów. Ot, chociażby jak w reklamie Renault, w której wykorzystano ranking organizacji Euro-NCAP i bezczelnie wytknięto palcem gorszą (w tejże klasyfikacji), ale wcale nie mniej znaną konkurencję.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |