Zrozumieć rywalizacjęZrozumieć rywalizacjęZrozumieć rywalizacjęZrozumieć rywalizację

Zrozumieć rywalizację

Zrozumieć rywalizację
Adam Warmiński

Adam Warmiński

-

, Marketing przy Kawie

Adam Warmiński

Adam Warmiński

Marketing przy Kawie

Konkurencja w ramach danej kategorii produktów nie zawsze wychodzi na dobre wiodącej marce oraz w ogóle – produktom markowym. Klienci, mając większy niż dotychczas wybór, także niekoniecznie działają na korzyść całej kategorii – skupiając się albo na najdroższych i najlepszych produktach, albo na najtańszych. W sytuacjach zagrożenia należy wykonać skok do przodu – a właściwie poza kategorię. Cała ta sytuacja wymusza określone zmiany w strategii działania firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się