Każdy, kto prowadzi program budowania lojalności klienta, korzysta z informacji: niektóre z nich są uporządkowane i skwantyfikowane, inne zaś chaotycznie rozrzucone w różnych zakątkach baz danych. Czy możemy sięgnąć po nie wszystkie naraz?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Granice naszej wiedzy
Zawsze kiedy myślimy o zarządzaniu programem lojalnościowym, jako podstawę dla realizacji najbardziej kreatywnych strategii przyjmujemy dane oraz wiedzę, jaką możemy z nich pozyskać. Skuteczne działanie opiera się tu na minimum pięciu (i więcej) źródłach informacji dotyczących aktywności, przyzwyczajeń i emocji uczestników programu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.