Źródła danych w programie lojalnościowymŹródła danych w programie lojalnościowymŹródła danych w programie lojalnościowymŹródła danych w programie lojalnościowym
Jak korzystać ze źródeł wiedzy o kliencie (fot. lassedesignen/Fotolia)

Źródła danych w programie lojalnościowym

Źródła danych w programie lojalnościowym
Krzysztof Tomanek

Krzysztof Tomanek

-

Krzysztof Tomanek

Krzysztof Tomanek

Każdy, kto prowadzi program budowania lojalności klienta, korzysta z informacji: niektóre z nich są uporządkowane i skwantyfikowane, inne zaś chaotycznie rozrzucone w różnych zakątkach baz danych. Czy możemy sięgnąć po nie wszystkie naraz?

Granice naszej wiedzy

Zawsze kiedy myślimy o zarządzaniu programem lojalnościowym, jako podstawę dla realizacji najbardziej kreatywnych strategii przyjmujemy dane oraz wiedzę, jaką możemy z nich pozyskać. Skuteczne działanie opiera się tu na minimum pięciu (i więcej) źródłach informacji dotyczących aktywności, przyzwyczajeń i emocji uczestników programu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja