Zrobimy coś dla ciebie, jeśli ty zrobisz coś dla nas – historia Tesco ClubcardZrobimy coś dla ciebie, jeśli ty zrobisz coś dla nas – historia Tesco ClubcardZrobimy coś dla ciebie, jeśli ty zrobisz coś dla nas – historia Tesco ClubcardZrobimy coś dla ciebie, jeśli ty zrobisz coś dla nas – historia Tesco Clubcard
Konkurenci Tesco wprost nie znoszą tej karty

Zrobimy coś dla ciebie, jeśli ty zrobisz coś dla nas – historia Tesco Clubcard

Zrobimy coś dla ciebie, jeśli ty zrobisz coś dla nas – historia Tesco Clubcard
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

W 1993 roku Tesco było na brytyjskim rynku detalistów słabym numerem dwa. W dwa lata później zostało niekwestionowanym liderem i pozostaje nim do dziś. Przełomem było wprowadzenie Tesco Clubcard – jednego z najskuteczniejszych i najbardziej podziwianych programów lojalnościowych na świecie.

Dzisiaj Tesco jest największą siecią detaliczną w Wielkiej Brytanii, a trzecią co do wielkości na świecie. Jej oferta dawno wykroczyła poza standardowy asortyment supermarketów (jak żywność czy odzież) i obejmuje też na przykład usługi finansowe i komunikacyjne. W samej tylko Wielkiej Brytanii Tesco ma ponad 1600 placówek i 15 milionów klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja