W 1993 roku Tesco było na brytyjskim rynku detalistów słabym numerem dwa. W dwa lata później zostało niekwestionowanym liderem i pozostaje nim do dziś. Przełomem było wprowadzenie Tesco Clubcard – jednego z najskuteczniejszych i najbardziej podziwianych programów lojalnościowych na świecie.
Dzisiaj Tesco jest największą siecią detaliczną w Wielkiej Brytanii, a trzecią co do wielkości na świecie. Jej oferta dawno wykroczyła poza standardowy asortyment supermarketów (jak żywność czy odzież) i obejmuje też na przykład usługi finansowe i komunikacyjne. W samej tylko Wielkiej Brytanii Tesco ma ponad 1600 placówek i 15 milionów klientów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.