Zrobili z klientów idiotówZrobili z klientów idiotówZrobili z klientów idiotówZrobili z klientów idiotów

Zrobili z klientów idiotów

Zrobili z klientów idiotów
Anna Curzytko

Anna Curzytko

-

, Marketing przy Kawie

Anna Curzytko

Anna Curzytko

Marketing przy Kawie

Kilkanaście osób rannych, totalna demolka, interwencja policji i paraliż miejscowego pogotowia – to krótki bilans nocnej wyprzedaży w łódzkich sklepach Media Markt z 9 stycznia. W bilansie oprócz strat są też zyski. Jak podaje „Gazeta Wyborcza” w pierwszym dniu wyprzedaży do godz. 15 utarg Media Markt tylko w Galerii Łódzkiej wyniósł 2 mln zł. A co najgorsze - wygląda to na przemyślaną strategię M1. Test naiwności klienta przeprowadzili pół roku temu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja