Żółta łódź promocjiŻółta łódź promocjiŻółta łódź promocjiŻółta łódź promocji

Żółta łódź promocji

Żółta łódź promocji
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zapewne spotkali się Państwo z żółtą reklamą Polskich Książek Telefonicznych, opatrzoną hasłem: "Esencja informacji". Komunikat jako żywo przypomina reklamę herbaty, i to nie jakiejś tam herbaty, ale...

No właśnie! Reklama wyraźnie nawiązuje do herbaty marki Lipton. Trudno nie skojarzyć tej żółtej metki i tonacji kolorystycznej reklamy: ta wszechogarniająca żółć, która im niżej, tym głębszego nabiera odcienia: staje się niemal pomarańczowa, a więc jeszcze bardziej esencjonalna. Jedynym nie-żółtym elementem tej reklamy jest tzw. szczur, czyli torebka od herbaty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja