Zapewne spotkali się Państwo z żółtą reklamą Polskich Książek Telefonicznych, opatrzoną hasłem: "Esencja informacji". Komunikat jako żywo przypomina reklamę herbaty, i to nie jakiejś tam herbaty, ale...Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
No właśnie! Reklama wyraźnie nawiązuje do herbaty marki Lipton. Trudno nie skojarzyć tej żółtej metki i tonacji kolorystycznej reklamy: ta wszechogarniająca żółć, która im niżej, tym głębszego nabiera odcienia: staje się niemal pomarańczowa, a więc jeszcze bardziej esencjonalna. Jedynym nie-żółtym elementem tej reklamy jest tzw. szczur, czyli torebka od herbaty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.