Zobaczyć własne pragnieniaZobaczyć własne pragnieniaZobaczyć własne pragnieniaZobaczyć własne pragnienia

Zobaczyć własne pragnienia

Zobaczyć własne pragnienia
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

Nagi biust czy sowa? Penis czy przyjazny miś? Kształt atramentowej plamy jest niejednoznaczny i zmienny, a widz chętnie bawi się przeobrażeniami form i znaczeń – zwłaszcza gdy są to przeobrażenia efektowne i znaczne. Reklamowej zabawie, nawiązującej jednak do całkiem poważnego psychologicznego testu, patronuje Beate Uhse TV.

Przekazy w mediach są obecnie tak nasycone odniesieniami seksualnymi, że przeciętny odbiorca przestaje zwracać na nie uwagę. Nadal jednak seks jest najlepszym wabikiem, chętnie wykorzystywanym w reklamach, choć wydawać się może, że i tu wszystkie pomysły związane z erotyką zostały już wyczerpane. Oglądaliśmy i modelki „bawiące się” warzywami w kampanii promującej zdrową żywność, i niezbyt sprawne, za to hojnie obdarzone przez naturę i skąpo odziane „obrończynie zdobyczy naszych ojców” w reklamie telefonii komórkowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja