Zobaczyć mózg klientaZobaczyć mózg klientaZobaczyć mózg klientaZobaczyć mózg klienta

Zobaczyć mózg klienta

Zobaczyć mózg klienta
Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

-

Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

Socjolog i dziennikarz. Krakus związany z warszawskim „Przeglądem” i londyńską „Coolturą”. Redaktor naczelny krakowskiego portalu Krowoderska.pl. Oprócz tego wierny fan węgierskiego wina i Starego Kleparza.

Pierwsze próby z neuromarketingiem przeprowadzono na początku lat 70. XX w. Przyspieszenie nastąpiło jednak dopiero kilkanaście lat temu, kiedy przedsiębiorstwa mocniej zaczęły interesować się odkryciami ludzi, którzy na co dzień badają działanie ludzkiego mózgu. Prawdziwa neurorewolucja, widoczna już w naukach społecznych, w marketingu dopiero się zaczyna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja