19 kwietnia światło dzienne ujrzała najnowsza reklama wody Evian. Znów zaangażowano dzieci, tym razem w nieco innej, mniej samodzielnej roli. W spocie przypominają one dorosłym ich własne dzieciństwo, pokazując im jednocześnie, że nadal pozostają bardzo młodzi.
Emocje, nostalgia, wspomnienia, radość – tego w tej reklamie nie brakuje. Idzie ona po linii najmniejszego oporu, wykorzystując schemat dziecięctwa, tęsknotę za niewinną młodością, chwytliwą melodię i taniec.
Czyni to jednak z ogromnym wdziękiem i w sposób spójny z wizerunkiem marki, a przede wszystkim jej dziedzictwem. Od pierwszej połowy ubiegłego wieku, od 1935 r.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.