Zobacz swoje wewnętrzne dziecko w reklamie EvianZobacz swoje wewnętrzne dziecko w reklamie EvianZobacz swoje wewnętrzne dziecko w reklamie EvianZobacz swoje wewnętrzne dziecko w reklamie Evian

Zobacz swoje wewnętrzne dziecko w reklamie Evian

Zobacz swoje wewnętrzne dziecko w reklamie Evian
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

19 kwietnia światło dzienne ujrzała najnowsza reklama wody Evian. Znów zaangażowano dzieci, tym razem w nieco innej, mniej samodzielnej roli. W spocie przypominają one dorosłym ich własne dzieciństwo, pokazując im jednocześnie, że nadal pozostają bardzo młodzi.

Emocje, nostalgia, wspomnienia, radość – tego w tej reklamie nie brakuje. Idzie ona po linii najmniejszego oporu, wykorzystując schemat dziecięctwa, tęsknotę za niewinną młodością, chwytliwą melodię i taniec.

Czyni to jednak z ogromnym wdziękiem i w sposób spójny z wizerunkiem marki, a przede wszystkim jej dziedzictwem. Od pierwszej połowy ubiegłego wieku, od 1935 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja