Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji od początku budziła wątpliwości. Choć być może przyświecały jej tworzeniu szczytne intencje, wyszedł twór, domagający się szybkich i gruntownych zmian. Artykuł traktuje o przyczynach tego stanu rzeczy w związku z kolejną nowelizacją ustawy...„Chcieliśmy dobrze a wyszło jak zawsze” – tak podsumować można dokonaną w zeszłym roku nowelizację ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ustawa, która promować miała przedsiębiorczość, a także chronić rodzimych producentów i konsumentów, utrudniła życie wszystkim. Tymczasem w Sejmie czeka kolejny projekt.
Polskie prawo reklamy od kilku lat pozostawało w tyle za rozwijającym się wolnym rynkiem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.