Znów warto rozmawiać o reklamach samochodów!Znów warto rozmawiać o reklamach samochodów!Znów warto rozmawiać o reklamach samochodów!Znów warto rozmawiać o reklamach samochodów!

Znów warto rozmawiać o reklamach samochodów!

Znów warto rozmawiać o reklamach samochodów!
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

„Jedną z nielicznych przyjemności w życiu mężczyzny - oczywiście oprócz kobiet - jest szybka jazda dobrym wozem” - powiedział kiedyś dyrektor generalny Radia 94. Myślę, że wielu mężczyzn potwierdzi tę opinię. Ucieszy więc fakt, że na rynku pojawił się nowy demon prędkości, który łączy w sobie agresywną sylwetkę auta sportowego z delikatnością linii i komfortem limuzyn klasy wyższej. Francuzi wysoko ustawili poprzeczkę w światowej stylizacji samochodów. Co więcej, ta niebanalna stylistyka znajduje odzwierciedlenie w kampanii reklamowej Peugeota 407.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja