Znikająca Heidi KlumZnikająca Heidi KlumZnikająca Heidi KlumZnikająca Heidi Klum

Znikająca Heidi Klum

Znikająca Heidi Klum
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Kampania outdoorowa nowych strojów kąpielowych H&M okazała się w Niemczech niezwykle (nawet zbyt) popularna. Ogromne zainteresowanie wzbudziła nie tyle reklamowana odzież, co zmysłowa top-modelka Heidi Klum, która tę odzież na sobie prezentuje.

Doszło nawet do tego, że zdesperowanym fanom zmysłowej Heidi obiecano darmowe plakaty, aby powstrzymać falę wandalizmu i kradzieży reklam.

Niemieccy fani Heidi ukradli z ulic ponad połowę plakatów H&M. Przy okazji zniszczono wiele ulicznych nośników reklamy, bo zagorzali wielbiciele, aby dostać się do pożądanych plakatów, rozbijali szyby, za którymi się one znajdują.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja