Kampania outdoorowa nowych strojów kąpielowych H&M okazała się w Niemczech niezwykle (nawet zbyt) popularna. Ogromne zainteresowanie wzbudziła nie tyle reklamowana odzież, co zmysłowa top-modelka Heidi Klum, która tę odzież na sobie prezentuje.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Doszło nawet do tego, że zdesperowanym fanom zmysłowej Heidi obiecano darmowe plakaty, aby powstrzymać falę wandalizmu i kradzieży reklam.
Niemieccy fani Heidi ukradli z ulic ponad połowę plakatów H&M. Przy okazji zniszczono wiele ulicznych nośników reklamy, bo zagorzali wielbiciele, aby dostać się do pożądanych plakatów, rozbijali szyby, za którymi się one znajdują.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.