Znany gej z NBAZnany gej z NBAZnany gej z NBAZnany gej z NBA

Znany gej z NBA

Znany gej z NBA
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Marketerzy doskonale wiedzą, że społeczność homoseksualna to interesująca grupa docelowa: ponadprzeciętnie zamożna, aktywnie korzystająca z życia, solidnie wykształcona i podatna na wszelkie nowości. W kampanii firmy Headblade z Kalifornii, promującej artykuły do pielęgnacji ciała dla mężczyzn, wykorzystano wizerunek eks-koszykarza NBA, z którym identyfikować się będzie znaczna część gejowskiej populacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja