Znane z tego, że są znane – i kupowaneZnane z tego, że są znane – i kupowaneZnane z tego, że są znane – i kupowaneZnane z tego, że są znane – i kupowane

Znane z tego, że są znane – i kupowane

Znane z tego, że są znane – i kupowane
Agnieszka Linkiewicz-Zegan

Agnieszka Linkiewicz-Zegan

-

Agnieszka Linkiewicz-Zegan

Agnieszka Linkiewicz-Zegan

Kim jest Lindsay Lohan czy Nicole Richie? Jeśli nie znasz odpowiedzi na to pytanie, to najwidoczniej nie wiesz, kto dyktuje najnowsze trendy w modzie – a nie są to bynajmniej projektanci, tylko amerykańskie gwiazdki show-biznesu. Na ich sławie zarabiają nie tylko one same, ale też producenci, paparazzi oraz... serwisy internetowe.

Wystarczy przejrzeć parę czasopism kobiecych, by natknąć się na pstryknięte przez paparazzich zdjęcia Paris Hilton czy wspomnianej Nicole Richie (córki Lionela Richie, który w Polsce chyba wciąż jeszcze jest bardziej znany od swojej latorośli). Te gwiazdki – bo często trudno określić je jednoznacznie mianem piosenkarek, modelek lub aktorek – znane są głównie z „bywania”, czyli, mówiąc potocznie, lansowania się.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja