Znaki polskich miast – czemu tak rzadko wyróżniają i niosą właściwe znaczenia? - Marketing przy Kawie
Znaki polskich miast – czemu tak rzadko wyróżniają i niosą właściwe znaczenia?Znaki polskich miast – czemu tak rzadko wyróżniają i niosą właściwe znaczenia?Znaki polskich miast – czemu tak rzadko wyróżniają i niosą właściwe znaczenia?Znaki polskich miast – czemu tak rzadko wyróżniają i niosą właściwe znaczenia?

Znaki polskich miast – czemu tak rzadko wyróżniają i niosą właściwe znaczenia?

Znaki polskich miast – czemu tak rzadko wyróżniają i niosą właściwe znaczenia?
Michał Grala

Michał Grala

-

Michał Grala

Michał Grala

Miasto to coś więcej niż budynki i ulice – jego logo powinno to odzwierciedlać. Jak spisują się pod tym względem projekty pozyskane w otwartych konkursach, tak chętnie ogłaszanych przez władze miast? Co traci projekt znaku, w którym ze względów oszczędnościowych pominięto część badawczą?

Polska rozwija się dynamicznie i po organizacji Euro 2012 stała się widocznym punktem na mapie Europy. Standardy wyznaczane w turystyce przez metropolie z wieloletnim doświadczeniem nakazują stosować się do wymogów współczesnego rynku. Miasta i regiony turystyczne pozycjonują się więc wśród turystów jako marki dysponujące całą paletą wartości, a także elementów identyfikacji wizualnej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja