Miasto to coś więcej niż budynki i ulice – jego logo powinno to odzwierciedlać. Jak spisują się pod tym względem projekty pozyskane w otwartych konkursach, tak chętnie ogłaszanych przez władze miast? Co traci projekt znaku, w którym ze względów oszczędnościowych pominięto część badawczą?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Polska rozwija się dynamicznie i po organizacji Euro 2012 stała się widocznym punktem na mapie Europy. Standardy wyznaczane w turystyce przez metropolie z wieloletnim doświadczeniem nakazują stosować się do wymogów współczesnego rynku. Miasta i regiony turystyczne pozycjonują się więc wśród turystów jako marki dysponujące całą paletą wartości, a także elementów identyfikacji wizualnej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.