Znak nowych trendówZnak nowych trendówZnak nowych trendówZnak nowych trendów

Znak nowych trendów

Znak nowych trendów
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wydaje się, że wydawnictwo ZNAK trafiło w dziesiątkę. Nie chce zanudzać naszych pociech moralizatorskimi opowieściami. W zamian wręcza nam smrodometr i każe zastanawiać się, jak bardzo musiało śmierdzieć na Arce Noego. Niechlujstwo i brzydota to nowy trend w dotarciu do najmłodszych konsumentów.

ZNAK testuje rynek. Czy nasze społeczeństwo dojrzało już do poziomu amerykańskiej literatury popularnej, czy warto inwestować w produkty, które za oceanem uczą i bawią w niewybredny sposób? W tym wypadku chodzi jednak nie o jakiś niszowy komiks epatujący brutalnością i rynsztokowym językiem, lecz o Biblię. W ramach sprawdzania poziomu popytu wydawnictwo opublikowało pierwszy tom z serii „Boring Bible” (w Polsce seria ma tytuł „Bombowa Biblia”), w nakładzie dwóch tysięcy egzemplarzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja