Wydaje się, że wydawnictwo ZNAK trafiło w dziesiątkę. Nie chce zanudzać naszych pociech moralizatorskimi opowieściami. W zamian wręcza nam smrodometr i każe zastanawiać się, jak bardzo musiało śmierdzieć na Arce Noego. Niechlujstwo i brzydota to nowy trend w dotarciu do najmłodszych konsumentów.ZNAK testuje rynek. Czy nasze społeczeństwo dojrzało już do poziomu amerykańskiej literatury popularnej, czy warto inwestować w produkty, które za oceanem uczą i bawią w niewybredny sposób? W tym wypadku chodzi jednak nie o jakiś niszowy komiks epatujący brutalnością i rynsztokowym językiem, lecz o Biblię. W ramach sprawdzania poziomu popytu wydawnictwo opublikowało pierwszy tom z serii „Boring Bible” (w Polsce seria ma tytuł „Bombowa Biblia”), w nakładzie dwóch tysięcy egzemplarzy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.