Trudno w sposób jednoznaczny wskazać, które instrumenty marketingowe mają dla banku największe znaczenie w kształtowaniu jego pozycji konkurencyjnej. Nie ulega jednak wątpliwości, że szczególną rolę pełni tu sprzedaż osobista (bezpośrednia), w trakcie której nawiązywana jest swoista więź pomiędzy pracownikiem banku a klientem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1. Rola sprzedaży osobistej w banku
Sprzedaż bezpośrednia to rzeczywiście istotny moment, zważywszy na sam charakter usługi bankowej, wyróżniający ją z pośród innych usług. Dochodzi do tego jeszcze szczególny charakter banku, który jest, jak wiadomo, instytucją zaufania publicznego. Dlatego odpowiednio zorganizowana obsługa bezpośrednia decyduje nierzadko o stopniu lojalności klienta wobec banku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.