Znaczenie sprzedaży osobistej w działalności marketingowej banku - Marketing przy Kawie
Znaczenie sprzedaży osobistej w działalności marketingowej bankuZnaczenie sprzedaży osobistej w działalności marketingowej bankuZnaczenie sprzedaży osobistej w działalności marketingowej bankuZnaczenie sprzedaży osobistej w działalności marketingowej banku

Znaczenie sprzedaży osobistej w działalności marketingowej banku

Znaczenie sprzedaży osobistej w działalności marketingowej banku
Jacek Grzywacz

Jacek Grzywacz

-

Jacek Grzywacz

Jacek Grzywacz

Trudno w sposób jednoznaczny wskazać, które instrumenty marketingowe mają dla banku największe znaczenie w kształtowaniu jego pozycji konkurencyjnej. Nie ulega jednak wątpliwości, że szczególną rolę pełni tu sprzedaż osobista (bezpośrednia), w trakcie której nawiązywana jest swoista więź pomiędzy pracownikiem banku a klientem.

1. Rola sprzedaży osobistej w banku

Sprzedaż bezpośrednia to rzeczywiście istotny moment, zważywszy na sam charakter usługi bankowej, wyróżniający ją z pośród innych usług. Dochodzi do tego jeszcze szczególny charakter banku, który jest, jak wiadomo, instytucją zaufania publicznego. Dlatego odpowiednio zorganizowana obsługa bezpośrednia decyduje nierzadko o stopniu lojalności klienta wobec banku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja