Znacie? To poczytajcieZnacie? To poczytajcieZnacie? To poczytajcieZnacie? To poczytajcie

Znacie? To poczytajcie

Znacie? To poczytajcie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Właśnie ukazała się na rynku książka „Tajne służby kapitalizmu” Vadima Makarenki, znanego dziennikarza „Gazety Wyborczej”. Warta jest uwagi nie tylko dlatego, że traktuje o technikach marketingowych, ale głównie ze względu na podejście do tematu. Z zajmującej opowieści o tym, jak firmy zdobywają informacje, bije entuzjazm dla twórczego nastawienia wobec badań marketingowych oraz przebojowości wszystkich tych, którzy pragnąc „czegoś więcej”, porzucają ciepłe posadki i realizują własne pomysły.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się