Zmysłowy zapachZmysłowy zapachZmysłowy zapachZmysłowy zapach

Zmysłowy zapach

Zmysłowy zapach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Mężczyzna używający AXE zawsze przyciąga uwagę. Kobiety do niego lgną, albo przynajmniej, jak w ostatnim spocie – odczuwają namacalnie jego neutralne gesty. On rozpina zamek błyskawiczny swej torby, otwiera książkę, kręci gałkami radia. Marzenia otaczających go kobiet materializują się w zgodzie z jego ruchami. Niemal mistyka rycerzy Jedi.

Widzimy mężczyznę wchodzącego do jakiejś prowincjonalnej gospody. Nastraja stojące tam staromodne radio. Obserwującej to kobiecie twardnieją sutki. Widać to wyraźnie przez bluzkę. Mężczyzna rozsuwa zamek błyskawiczny – wysokie buty innej same się rozpinają. Otwiera książkę – rozpina się bluzka kobiety siedzącej naprzeciw, odsłaniając jej biust.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja