Zmysłowy kocurZmysłowy kocurZmysłowy kocurZmysłowy kocur

Zmysłowy kocur

Zmysłowy kocur
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

"Każdy ma jakieś słabostki. Co Ciebie rozpala? Może dotyk skóry na koniuszkach palców? Może smukłe ciało?" To nie jest reklama agencji towarzyskiej. Tak producent Jaguara starał się wzbudzić zainteresowanie nowym modelem. Udało mu się aż nadto - oprócz wielu wyrazów oburzenia w mediach został też posądzony o pedofilię.

Rzadko mamy okazję komentować akcje marketingu bezpośredniego. Listy i przesyłki reklamowe, choć przepełniają skrzynki, są najmniej inwazyjną formą reklamy – jednym ruchem ręki można przecież całą komunikację marketingową posłać do kosza. Rzut oka na kopertę wystarcza. Przykład pochodzi spoza naszego kraju, jednak daje do myślenia.

Producent samochodów marki „Jaguar” przygotował list promocyjny dla modelu XK8 i rozesłał go do 35 tysięcy potencjalnych bądź aktualnych klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja