"Każdy ma jakieś słabostki. Co Ciebie rozpala? Może dotyk skóry na koniuszkach palców? Może smukłe ciało?" To nie jest reklama agencji towarzyskiej. Tak producent Jaguara starał się wzbudzić zainteresowanie nowym modelem. Udało mu się aż nadto - oprócz wielu wyrazów oburzenia w mediach został też posądzony o pedofilię.Rzadko mamy okazję komentować akcje marketingu bezpośredniego. Listy i przesyłki reklamowe, choć przepełniają skrzynki, są najmniej inwazyjną formą reklamy – jednym ruchem ręki można przecież całą komunikację marketingową posłać do kosza. Rzut oka na kopertę wystarcza. Przykład pochodzi spoza naszego kraju, jednak daje do myślenia.
Producent samochodów marki „Jaguar” przygotował list promocyjny dla modelu XK8 i rozesłał go do 35 tysięcy potencjalnych bądź aktualnych klientów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.