Zmierzyć różne ekranyZmierzyć różne ekranyZmierzyć różne ekranyZmierzyć różne ekrany

Zmierzyć różne ekrany

Zmierzyć różne ekrany
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Rodzina przed telewizorem to coraz rzadszy widok. Często każdy z domowników ogląda programy o innej porze i na innym urządzeniu: komputerze, telefonie, tablecie. Telewizje nie mają wyjścia, muszą szukać dochodów w Internecie. Firma badawcza Nielsen ogłosiła właśnie, że im w tym pomoże.

Lata trzydzieste XX wieku – początek ery komercyjnej telewizji. Ameryka oszalała na punkcie nowego wynalazku pozwalającego przesyłać obrazy i programy z miast odległych o setki czy tysiące mil. W tym wszystkim był tylko jeden problem: nikt nie widział, jak na tym zarabiać.

Skorzystano z doświadczeń masowego radia, które podobną drogę przeszło w latach dwudziestych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się