Rodzina przed telewizorem to coraz rzadszy widok. Często każdy z domowników ogląda programy o innej porze i na innym urządzeniu: komputerze, telefonie, tablecie. Telewizje nie mają wyjścia, muszą szukać dochodów w Internecie. Firma badawcza Nielsen ogłosiła właśnie, że im w tym pomoże.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Lata trzydzieste XX wieku – początek ery komercyjnej telewizji. Ameryka oszalała na punkcie nowego wynalazku pozwalającego przesyłać obrazy i programy z miast odległych o setki czy tysiące mil. W tym wszystkim był tylko jeden problem: nikt nie widział, jak na tym zarabiać.
Skorzystano z doświadczeń masowego radia, które podobną drogę przeszło w latach dwudziestych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.