Zmierzch Zachodu czy jego spełnienie - Marketing przy Kawie
Zmierzch Zachodu czy jego spełnienieZmierzch Zachodu czy jego spełnienieZmierzch Zachodu czy jego spełnienieZmierzch Zachodu czy jego spełnienie

Zmierzch Zachodu czy jego spełnienie

Zmierzch Zachodu czy jego spełnienie
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jeszcze nigdy starość – czasem tak trudna do zaakceptowania – nie została pokazana w reklamie tak dosłownie i uczciwie jednocześnie. Kampania „Pro-Age” Dove jest kolejnym odważnym podjęciem jednego z najważniejszych wyzwań marketingowych nadchodzących lat.

Po wywołujących gorące dyskusje kampaniach kwestionujących medialne kanony piękna (zob. J.Szlak, Piękne ciała kobiet, "MpK-A", nr 60, 8-04-2004) lub obnażających jego iluzję (zob. G.Miłkowski, Piękno z Photoshopa, "MpK-A", nr 174, 22-11-2006) Dove stawia kolejny krok. W niedawnej kampanii „For Real Beauty” znalazło się miejsce dla słynnej już, 96-letniej Irene Sinclair (zob.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to