Jeszcze nigdy starość – czasem tak trudna do zaakceptowania – nie została pokazana w reklamie tak dosłownie i uczciwie jednocześnie. Kampania „Pro-Age” Dove jest kolejnym odważnym podjęciem jednego z najważniejszych wyzwań marketingowych nadchodzących lat.Po wywołujących gorące dyskusje kampaniach kwestionujących medialne kanony piękna (zob. J.Szlak, Piękne ciała kobiet, "MpK-A", nr 60, 8-04-2004) lub obnażających jego iluzję (zob. G.Miłkowski, Piękno z Photoshopa, "MpK-A", nr 174, 22-11-2006) Dove stawia kolejny krok. W niedawnej kampanii „For Real Beauty” znalazło się miejsce dla słynnej już, 96-letniej Irene Sinclair (zob.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.