Jak zmienić content we wzrost widoczności?Jak zmienić content we wzrost widoczności?Jak zmienić content we wzrost widoczności?Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Rozwijać temat. Nie wpadać w pułapkę liczenia znaków (fot. Sergey Nivens/Fotolia)

Jak zmienić content we wzrost widoczności?

Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Katarzyna Jakubów-Tyka

Katarzyna Jakubów-Tyka

-

kierownik działu SEO, Netim

Katarzyna Jakubów-Tyka

Katarzyna Jakubów-Tyka

kierownik działu SEO
Netim

Odpowiada za pracę i rozwój zespołu specjalistów SEO i content marketingu oraz wsparcie rozwoju i promocji firmy. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii budowania popularności serwisów w wyszukiwarkach internetowych i merytorycznym konsultingu przy jej realizacji. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu audytów oraz optymalizacji serwisów zasięgowych i e-commerce, w tym na rynki zagraniczne, link buildingu i pozycjonowaniu wideo. Lubi wykorzystywać potencjał różnych działań marketingu online w tworzonych strategiach zwiększania widoczności stron.

Treści w serwisie są bardzo istotne dla wzrostu jego widoczności i stabilizacji pozycji w obliczu kolejnych aktualizacji algorytmów Google. Coraz więcej osób ma tego świadomość. Odpowiednio opracowane informacje oraz bogata zawartość serwisu pozwalają przeskoczyć konkurencję w wynikach wyszukiwania i poszerzać grupę powracających użytkowników.

Google w swoich wytycznych podkreśla znaczenie informacji jako wartości dodanej dla internauty. Ma to znaczenie nie tylko z perspektywy wyników organicznych. Zaangażowanie, które wzbudzają dobrze przygotowane treści w serwisie, a także zaufanie, jakie zyskuje serwis w ocenie użytkownika – wszystko to przekłada się na konwersje i zyski właścicieli strony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się