Zmień reklamę na lepsząZmień reklamę na lepsząZmień reklamę na lepsząZmień reklamę na lepszą

Zmień reklamę na lepszą

Zmień reklamę na lepszą
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Reklama porównawcza jest raczej rzadko stosowana w Polsce. Lubimy aluzje, preferujemy inteligentnie zawoalowany przekaz. Nie wszyscy reklamodawcy o tym wiedzą, niestety. Producent baterii GP wie. Niedawno ruszyła pełna humoru i elementów reklamy porównawczej kampania.

Nie zdajemy sobie sprawy z faktu, że w przeciętnym mieszkaniu liczba baterii może dochodzić do kilkudziesięciu. Są prawie wszędzie: w sprzęcie grającym, fotograficznym, przemysłowym, w telefonach, dyktafonach, pilotach, kalkulatorach, zegarach i zegarkach, zabawkach mechanicznych. To one dają „power”. Jak wielki – możemy zobaczyć w nowym spocie reklamowym firmy GP Battery (Poland), którego główną bohaterką jest bateria UltraAlkaline.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja