Odświeżenie logo i wyglądu opakowań produktów to rutynowa operacja przeprowadzana co kilka lat. W wypadku piwa Żywiec to przede wszystkim próba rozwiązania problemu wizerunkowego legendarnej marki.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na etykiecie Żywca skorygowano rysunek tańczącej pary, powrócono do historycznej pisowni „Ż” z kreską, uproszczono kolorystykę, stawiając na trzy główne kolory marki: biel, czerwień i granat, dodatkowo elementy srebrne. Puszki i butelki wyposażono w termoaktywny wskaźnik – symbol korony habsburskiej reagujący na zmianę temperatury.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.