Zmiana na żywcaZmiana na żywcaZmiana na żywcaZmiana na żywca

Zmiana na żywca

Zmiana na żywca
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Odświeżenie logo i wyglądu opakowań produktów to rutynowa operacja przeprowadzana co kilka lat. W wypadku piwa Żywiec to przede wszystkim próba rozwiązania problemu wizerunkowego legendarnej marki.

Na etykiecie Żywca skorygowano rysunek tańczącej pary, powrócono do historycznej pisowni „Ż” z kreską, uproszczono kolorystykę, stawiając na trzy główne kolory marki: biel, czerwień i granat, dodatkowo elementy srebrne. Puszki i butelki wyposażono w termoaktywny wskaźnik – symbol korony habsburskiej reagujący na zmianę temperatury.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się