"Ta osoba przywołuje nam na myśl nie tylko ciężką pracę i trening. Otylia jest po prostu strasznie fajna". Te słowa Michała Rutkowskiego, stratega Idei, wypowiedziane niedawno w wywiadzie dla Polskiego Radia, doskonale oddają jedną z podstawowych reguł rządzących skutecznym wykorzystaniem osób w reklamie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
5 października ruszyła przygotowana przez agencję Testardo Red Cell kampania reklamowa portalu nowej generacji – Świat Idei (zob. IDEAlna Otylia Jędrzejczak, “MpK-Wiadomości”, 2004-10-04). W telewizji, w kinach, w Internecie, w prasie drukowanej i na ulicach polskich miast oglądać możemy złotą medalistkę z Aten, Otylię Jędrzejczak, promującą usługi Idei.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.