Złoty interes na "srebrnej generacji" - Marketing przy Kawie
Złoty interes na Złoty interes na Złoty interes na Złoty interes na

Złoty interes na „srebrnej generacji”

Złoty interes na "srebrnej generacji"
Urszula Pęgiel

Urszula Pęgiel

-

Urszula Pęgiel

Urszula Pęgiel

Lubią się dobrze zabawić, wydają spore sumy na spełnianie własnych zachcianek, kupują najlepszej jakości sprzęt komputerowy i uwielbiają podróżować. Są jednak wymagającymi klientami i trudno im w pełni dogodzić. Taka grupa docelowa to miód na serce marketera. Została odnaleziona przypadkiem, w miejscu, gdzie nikt się jej w ogóle nie spodziewał.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja