Złote Spinacze 2016: miałkie projekty czy działania warte nagrody?Złote Spinacze 2016: miałkie projekty czy działania warte nagrody?Złote Spinacze 2016: miałkie projekty czy działania warte nagrody?Złote Spinacze 2016: miałkie projekty czy działania warte nagrody?
Nagrody okazją do dyskusji (fot. ZFPR)

Złote Spinacze 2016: miałkie projekty czy działania warte nagrody?

Złote Spinacze 2016: miałkie projekty czy działania warte nagrody?
redakcja

redakcja

-

Z roku na rok rośnie liczba zgłoszeń do konkursu, a branża profesjonalizuje się. Mnożą się też kategorie konkursowe, by nikt ze zgłoszonych nie odszedł z gali bez wyróżnienia. Dotyczy to nie tylko agencji, lecz przede wszystkim klientów, którzy agencjom płacą. Prezentujemy oceny ekspertów po tegorocznym konkursie Złote Spinacze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja