Złote blizny i bawełniane wyznaniaZłote blizny i bawełniane wyznaniaZłote blizny i bawełniane wyznaniaZłote blizny i bawełniane wyznania

Złote blizny i bawełniane wyznania

Złote blizny i bawełniane wyznania
Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

-

Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

Wraz z wiosną wkracza na rynek nietypowym przebojem It’s My Scar – niewielka firma produkująca biżuterię w kształcie blizn po zabiegach chirurgicznych. Trendy są również blizny wewnętrzne: nie ma takiego zawodu miłosnego, którego nie dałoby się streścić w kilku słowach nadruku na T-shircie. Czy to już ostatni szczebel personalizacji produktu?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja