Źle, ale stabilnie. Polska kampania wyborcza wpisuje się w światowe trendyŹle, ale stabilnie. Polska kampania wyborcza wpisuje się w światowe trendyŹle, ale stabilnie. Polska kampania wyborcza wpisuje się w światowe trendyŹle, ale stabilnie. Polska kampania wyborcza wpisuje się w światowe trendy
Poziom niski. Niższy już chyba nie będzie (?) (fot. Pixabay)

Źle, ale stabilnie. Polska kampania wyborcza wpisuje się w światowe trendy

Źle, ale stabilnie. Polska kampania wyborcza wpisuje się w światowe trendy
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Prawo i Sprawiedliwość, pomimo kolejnych zawirowań i afer, utrzymuje dużą przewagę nad pozostałymi ugrupowaniami. Walka o wyborcę trwa. W toku kampanii można wyróżnić kilka trendów – takich, które dało się zauważyć również w innych krajach.

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się we wrześniu, Prawo i Sprawiedliwość zgarnęłoby robiące wrażenie 46 proc. głosów. Na drugim miejscu byłaby Koalicja Europejska mająca 23 proc. Podium zamykałoby PSL z wynikiem 8 proc. Do parlamentu weszłaby, choć rzutem na taśmę, lewica.
Siedzieć wśród swoich – recepta dzisiejszych polityków na to, żeby wygrać wybory
Polaryzacja społeczna jest coraz większa, co potwierdzają nie tylko badania przeprowadzane w Polsce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się